2022. december 30., péntek

2022

Holnap talán még fogok futni egy rövidet, de az a lényegen úgyem változtat, szóval nekilátok már most az idei év rövid összegzésének. Tavaly azt írtam, hogy az volt az addigi legjobb szezonom - nos, 2022-ben még azt is sikerült felülmúlni! Igaz, hogy idén kevesebb kilométer jött össze, de két km-rel megjavítottam a korábbi rekordomat hatórás versenyen és 2 perccel gyorsabban teljesítettem a maratont. Emellett végre megrendezték a Black Hole-t, ami szuper kihívást volt, és ahol többet futottam terepen, mint korábban bármikor, illetve 2019 után újra megküzdhettem a Szekszárd környéki emelkedőkkel a mindig remek hangulatú Borvidék Félmaratonon.

Nem indult túl jól az év, amikor egy kisebb műtét miatt 9 napot ki kellett hagynom, de utána sikerült először visszarázódnom, aztán fejlődnöm, gyorsulnom is. Nyáron megtaláltam a lehető legférfiasabb keresztedzést is: azóta nagyjából heti rendszerességgel járok spinningre. Belefér az időmbe, jól érzem magam közben, és úgy érzem, a futásban is segít, legalábbis állóképesség szempontjából biztosan jót tesz. 

Néha átmenetileg lecsökkent a motiációm, és persze nem minden edzés ment jól, a Suhanj! 6 például sokat kivett belőlem, kellett utána pár hét amíg újra igazán jól esett a futás. De ahogy egyre világosabbá vált az új cél, és kitaláltuk Sanyosszal az évzáró maratont, ismét nagyon lelkes lettem. A szokatlanul hosszú szezon miatt (korábban sosem versenyeztem decemberben, idén pedig 18-án volt a Pisa Maraton) fejben is igencsak elfáradtam az év végére, de utólag már örülök, hogy így alakult. Nem csak a PB miatt, hanem azért is, mert így jobban odafigyeltem az étrendemre, és tovább tudtam ellenállni a karácsonyi édességeknek. Könnyen lehet, hogy jövőre is valami hasonlóan késői versennyel fogom zárni a  szezont - még az sem kizárt, hogy éppen Pisába térek majd vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése